.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

13 Aralık 2015 Pazar

Legolar ile 2'li puzzle yapımı

Legolardan 2li puzzle yaptık. Meraklı minik dergisinden çıkan ekteki yapıştırmalı resimleri kullandım. Aynı renkteki iki legoyu birbirine taktıktan sonra çıkartmayı tam ortasından yapıştırdım daha sonra maket bıçağı ile birleşme yerinden ikiye ayırdım. Okuldaki (3yaş) öğrencilerime legoları önce birleşik halde gösterip sonra karışık olarak verdim. Kolaylıkla bulabildiler. 
Evde kızımla da(22 aylıkken)ok oynadık Onun için biraz kolaylaştırıp legoların alt parçalarını dizdim üst parçalarını tek tek bularak yaptık. Çünkü karıştırınca bulamadı sıkılmasın diye de böyle oynadık.
Daha sonra bunun 3'lü 4Lü versiyonlarını da hazırlamayı düşünüyorum inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder