.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

27 Aralık 2015 Pazar

Geridönüşüm plastik kaşıktan saat ve yaptığım tablo-çerçeve

Kendim birş eyler üretmeyi seviyorum. Hazır almaktansa, kendi yaptığım herşey beni daha da mutlu ediyor,,, nedense (?) (işsizim galiba :-))
Bu kezde duvarda asılı olan saat gözüme çarptı. Belediyenin dağıttığı saatlerden. Böyle boş durmasını istemedim ve biraz hareket katayım dedim :-) Elimde hali hazırda bulunan plastik kaşık,çatal ve bıçağı da kullanarak bu hale getirdim. Önce plastikleri gri metalik sprey boya ile boyadım ve saatin arka kısmına silikonla yapıştırdım. Hem duvara asmak için bir bölüm olsun diye hemde kasıkların daha sağlam tutması için, keçeden daire şeklinde kesip arka kısma yapıştırdım ve makasla delik açarak duvara taktım. 
Bu tablolarımı da çok uzun zaman önce yapmıştım. Saati paylaşırken fikir olsun diye bunları da koymak istedim. Üsteki tabloyu kardeşimden herhalde okul için istemişler ama kullanmadığı için bana vermişti benimde resime yeteneğim olmadığı için böyle değerlendirmiştim tabloyu. Üzerine evadan şekiller keserek rengarenk bi tablo yaptım. Mutfağıma biraz renk kattı. 
Alttaki çerçeve hazır. İçine resim koymak yerine bu şekilde değerlendirdim. İçindeki resimleri bilgisayardan kopya çekerek, altın rengi boya ile boyadım.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder