.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

26 Kasım 2015 Perşembe

Kapı süsü (door trim felt) ve bebek odası çiçeği yapımı

Oyun ve oyuncak hazırlamaya birazcık ara verip bebek odası çiçeği ve kapı süsü hazırladım. Bunlar halam için, canım halam 15 yıldan sonra hamile kalıp melek gibi bi kız çocuğu dünyaya getirdi, hamdolsun Rabbime. Adı Kübra Nur benim kızımın da adaşı :-) Rabbim sağlıklı mutlu hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah...(amin)

Kapı süsünü doğumdan önce hazırlamıştım. Buda hastane kapısında asılı hali :-) Büyük küçük iki adet kelebek kalıbı çizip onlarla hazırladım. Büyük kelebekler ince keçeden kesip içine elyaf doldurup kenarlarından diktim. Küçük kelebekler ise kalın keçeden. Kelebekleri pon pon ve şönillerle süslesim. Hepsini sıcak silikonla yapıştırdım. 
Hastanede bebeği görmeye gitmeden önce de aceleyle bu çiçeği hazırladım.

Saksısını alıp içini eva pon pon ve keçeden yaptığım çiçeklerle süsledim. Çiçekleri şönillere sıcak silikonla yapıştırdım. Saksının iç tarafına çiçekleri yapıştırdım. Saksının içi de güzel dursun diye o an elimde olan kaya tuzundan döktüm. Hem saksı biraz ağırlaştı ve sabit durması daha kolaylaştı hem de tuzun görüntüsü daha yakıştı çiçeklere. Saksı İnşallah devrilmez :-) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder