.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

24 Ekim 2015 Cumartesi

Top yolu (kağıt borudan)(okul öncesi 3 yaş etkinlikler) Top ways ( paper tubes ) (3 events preschool age )

Sınıfımda yine 3 yaş çocuklarına uygun, çocukların eğlenceli vakit geçirebileceği oyunları düşünürken bu top yolu geldi aklıma. Daha önce kızıma da yapmıştım ama bu biraz farklı oldu. Bu kartonu karşı komşum kapı önüne koymuş atıyordu. Biraz çöpçülük yaptım ama her şey çocuklar için :) Neye sarılıydı bilmiyorum ama baya sert bişeydi. Maket bıçağı ile yarıya kadar kestim bir bölümünü ikiye ayırmadım.
Çocuklar o kadar eğlendilerki 1 haftada yerinden koptu bantlar. Maalesef duvara bant yapışmayacak diye okul idaresinden bilgi alınca bir daha asamadım çünkü bantlar iz yapmaya başlamıştı :-(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder