.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

24 Ekim 2015 Cumartesi

Kutudan oyuncak yapımı (okul öncesi 3 yaş etkinlikler) Box construction toys ( pre-school age 3 events )


Siyah bir kutuyu üzerine streç film geçirip ortasına delik açtım. delik yerinden de içine bir kırmızı tahta bancuk koydum. Kızımdan bunu çıkarmasını istedim. Evirdi çevirdi, deliğin içine elini soktu ama bir türlü beceremedi. Baktım sinirleniyor elinden aldım. Zaten ben de onun için yapmamıştım. Okuldaki çocuklarım 3 yaş benm kızım daha 21 aylık yapamaması normal.

Gerçi okulda da durum farksızdı. Çok büyük sabır ve denge gerektiriyor o topu ordan çıkarmak için. Çok basit bir oyuncak gibi duruyor ama kazanımları çocuğa çok fazla. Tabi benim sabırsız çocuklarım üzerindeki folyoyu delip atana kadar çok güzel gidiyordu her şey, tamir edip tekrar tekrar oynadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder