.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

24 Ekim 2015 Cumartesi

Keçeden otoyol (okul öncesi 3 yaş etkinlikler) He felt the highway (3 years pre-school activities )


       Sınıfta oynayacak pek fazla oyuncak olmayınca bende kendim işe koyuldum. Zaten aklımda o kadar çok oyuncak yapma fikri varki sınıf oyuncakla dolu da olsa ben yinede yapardım :-)
       Bu sefer erkek çocuklarım için bir oto yol tasarladım. 11 adet A4 büyüklüğündeki keçeden yaptım. 5 tane keçeyi tam ortadan bölüp 10 parça düz yol elde ettim. 2 adet keçeyi bantla birleştirerek  göbek oluşturacak şekilde daire kestim,  geri kalan 4 adet keçeyi ise birbirine  birleştirerek daha  büyük bir daire çizdim.
          Oynarken yolların birbirinden ayrılmaması için üst kısımlara siyah cırt cırt, alt kısımlara belli olsun diye beyaz cırt cırt yapıştırdım.
Çocuklar diledikleri gibi yolları tasarlayabiliyorlar. Trafik kurallarını ve işaretlerini öğretmek içinde kullanılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder