.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

19 Ekim 2015 Pazartesi

Bağcik bağlama etkinliği( okul öncesi 3 yaş etkinlikler) Lace binding activity (3 years pre-school activities )

Bu hafta öz bakım becerileri kazanımı için b içok etkinlik yaptık sınıfta. Bu da onlardan biri. Her çocuk için rengarenk evalardan ayakkabı şekilleri hazırladım. Delgeç ve makas yardımıyla delikler açtım. Bu deliklerden geçirmek için kurdeleler hazırladım. Kurdelelerin iki ucunu bantla sarıp kestimki deliklerden geçirmesi kolay olsun.
Sınıfta öğrencilere dağıttım bu etkinliği kimi yapabildi kimi sadece dediklerden geçirdi.  Yardımla bi kaç kişi öğrendi ama çoğunluğu yapamadi. Evde velilerin desteklemesi için eve dağıttım etkinliği.  Bizim evde durum daha kötüydü :) kızım da bari deliklerden geçirsin dedim ama kızım elindeki keçeli kalemle boyamayi tercih etti :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder