.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

3 Haziran 2015 Çarşamba

Kızımın yeni evi (bayb house)

              Canım kızım emeklemeye başladığından beri hamdolsun, benim ve kızım için hayat daha da güzel hale geldi. Daha fazla oynayıp daha fazla eğlenir hale geldik. Canım kızım emekler de ben onun için yeni yeni oyunlar bulmazmıyım... Evin her köşesini yeni bir oyun malzemesi haline getiriyoruz. Sıra salondaki masamın altına geldi...
              Kızımın her halini gözlemliyorum, bu ayda bu kazanımlarıyla hangi oyunlar oynayabiliriz diye çünkü yapamayacağı anlayamayacağı oyunlar yaparak onun canını sıkmak, kendi vaktimi de boşa harcamak istemiyorum. Bu evi yapmak hep aklımdaydı ama tam zamanı yeni gelmişti. artık emekliyordu rahatlıkla girip çıkıp oynayabilecekti. Bu ev yürüyen çocuk için tehlikeli!!! bilmeden bi çok kez ayağa kalkmaya çalışıp,kafasını masaya çarpabilir. Yani böyle bir ev emekleme ile yürüme arasında rahatlıkla oynayabilecek bir oyun oldu.



 
Dedim ya bize her yer oyun alanı, salonda koltuğumun minderleri kaydırak camın önü de egzersiz ve gözlem alanı :-) 

                  Anneannemiz saolsun, bu evi yaparken en büyük yardımcımız oldu. Aslında ben dikiş dikmek gerekir diye annemden yardım istedim ama makinede dikişe hiç gerek kalmadı, annem hepsini elinde dikti. Bu ev için eski bir perdeyi kullandım. Perde de masama tam geldi hiç kesmeden bitirdik evi. Perdeyi masanın üzerine koyduk, ön taraf boş kalacak şekilde yanları ve arkayı kapattık. arka tarafda fazla olan bölümleri kamufle ederek diktik. Böylece masaya tam oturdu. Ön tarafa da pembe bi kuması büzdürerek dikip, orta kısmından kestik ve yanlarından kurdele ile tutturup kapı yeri açtık.  Sadece bir tarafa iki pencere yeri kesip tül ve perde diktik. Masanın içine bir lamba ve düğme yerleştirdik. Eve girince ışığını yaksın diye. Düğme çok şert kızım basamıyor ama bana aç aç diyo... Masanın içine de evde olan bi kaç kat halı serdim ve yastık koydum kızım evine girince yatıyor, bizi de kolumuzdan çekip yatırmaya çalışıyor.Masanın üstüne de yine çiçeğimi koydum :-)

Evi ilk görünce önce dışından baktı, emekleyerek içine girdi. pencerelerinden bakarken çok sevindi. İçine anneannesiyle girerek birlikte yattılar.
Şimdi kızım arkadaşlarını evinde ağırlıyor. Bakası gelince evine, çok seviniyor. de Kızımın arkadaşı Zehra Miray gelince birlikte yattılar evinde :-)
Kızımın yeni evine, şimdi mutfak malzemelerini ve bebeklerimizi de koyduk. Bebeklerimize yemek yedirip, su icirip, uyutuyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder