.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

24 Haziran 2015 Çarşamba

Kapı süsü yapımı (kozalak ve keçeden ) Door trim construction ( cones and felt)

Bu da halama yaptığım kapı süsüm. yine gül şeklindeki kozalaklardan yaptım. Bu kez farklı bi tasarımla :). rengine halam karar verdi, bende evde altın rengi ne varsa kullandım, ortaya böyle bir kapı süsü çıktı.
Yapılışını resimleriyle tarif ettim. Önce bir karton üzerine daire çizdim. kartonu maket bıçağı ile kesip üzerine aynı boyutlarda kestiğim krem rengi keçeyi yapıştirdim. Arka yüzüne parlak kumaşı 4 cm eninde kesip, gelişi guzel  būzdurerek, silikon tabancasıyla yapıştırdım. daha onceden altın rengine boyadigim kozalakları sirayla silikon tabancasıyla yapıştirdim. sonra artık kumaslarda buldugum simli tüllerden fiyonk yapıp yapıştirdim. son olarak hosgeldiniz yazisini simli eva ile hazırlayıp yapıştirdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder