.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

21 Mayıs 2015 Perşembe

Yuvamız..(our slot)



Uydurmasyon bir oyuncak daha......Bu bizim yuvamız... İçinde dünyalar güzeli yavrusu olan yuvamız...

Canım kızım bu oyuncağı çok sevdi içinde bizim resimlerimizi ve kendini görünce çok mutlu oldu. Açıp açıp bakıyor. Yapımı da çok basit 10 dkmı aldı.
İçinde eski bir broşürün kalın kapaklarını iç kısmını çıkarıp kullandım. üzerini keçe ile kapladım. Önce kartonu hiç bozmadan sadece açılan tarafına üçgen şeklini verdim. Üçgen kısma kırmızı, kare kısma pembe keçe yapıştırdım. Pencere olarak tasarladığım kısımlara ıslak mendil kutusunun kapaklarını yapıştırdım. Üzerine sarı keçe ile cam görüntüsü verdim. Cam olan kısımlarda benim ve eşimin resmi var. Hazırda sadece vesikalık resimlerimiz vardı onları yapıştırdım. Kızımın 10 aylıkken bi resmi vardı onu yapıştırdım kendini tanıyabilmiştir umarım.Kapı kısmının alt zeminini açtım kapağı açınca kendi resmini görebiliyor bu kısımdan.
Bu oyuncak çok küçükken de oynanabilecek bir oyuncak çünkü bütün bebekler o ıslak mendil kapağını açmaya çalışıp taa bebekken başarmışlardır. O zamandan itibaren oynanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder