.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Çam kozalağından kapı süsü (Door decorations from pine cones)

Evett yine çam kozalaklarından yaptığım hediyeliklerim. Bunları bitanecik teyzelerim için yaptım :-)
Hep daire şeklinde tasarlıyordum kapı süslerini bu kez biraz farklı olsun istedim. Eski çikolata kutumu kullandım bu kapı süsünde Önce kırmızı olan kapı süsünün kozalaklarını sıcak slikon ile kutuya yapıştırdım,sonra sprey boya ile kırmızıya boyadım. Boya kuruyunca üzerine sprey vernik sürdüm. Kurdele keçe ve eva kullanarak bu şekilde bi tasarım yaptım.
 
 
 
Bu beni biraz uğraştırdı çünkü bunu da mor sprey boya ile boyamak istedim ama o kadar koyu olduki beğenmedim. Bende evde bulunan beyaz boyam ile tek tek boyadım kuruduktan sonra mor sprey boya sıktım. Böylelikle daha açık bi açık renk oldu. Bunun için evde olan mor kurdeleyi kullandım. altı adet kurdeleden şerit kestim bu şeritleri ortadan birleştirdim daha sonra hepsini ortalarından birbirine silikonla birleştirdim. Kurdeleler asıldığında birbirinden bağımsız durmasın diye  yanlarından silikonla yapıştırdım, son şekli böyle oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder