.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

25 Nisan 2015 Cumartesi

Ayakkabı kutusundan oyuncak yapımı

 
                                             Yine anne yapımı bir oyuncak daha...
            Kızım 8 aylıkken bu oyuncağı yapmıştım fakat içine elini sokmamıştı. Korkak bi yapışı var kızımın. Ben de daha da cesaretlensin diye içine sevdiği nesneleri saklıyorum. Onlardan cesaret alarak 11 ay civarı oynamaya başlamıştı bunlada kızım. Şimdi çok rahat oyuncağı eline verince hemen içine bişey saklar sonra bulmaya çalışır.
            Ayakkabı kutusundan yapmıştım. bu oyuncağıda. İçinde ise iki adet mama kutusu var. Kapaklarını kestim kutunun içine sağ ve soldaki bölüme yapıştırdım. Topu içine atınca kutunun içinde karışmıyor. Dairelerin biri tam,değeri yarım açık. Diğer daire ise kapalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder