.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

22 Mart 2015 Pazar

Süt kutusundan çanta yapımı geri dönüşüm DIY



Süt kutusundan çanta yapımı:
Ebrarın oyunlarına biraz ara verelim. Kendim için yaptığım geri dönüşümlerimden bahsedeyim. Gerçi bunu annem için yaptım ama annem beğenmedi :-(
Bana kaldı bakalım bende nerde kullanırım bilmem ama herkese bi fikir olsun belki sizde yaparsınız.
Süt kutusunu açıp yanlardan kesiyoruz. kutu büyüklüğünde kumaş kesip yapıştırıyoruz. Yanlarına da göz kararı kare şekiller kesip dışını kapladım.



Sonra ön tarafla yan tarafları yapıştırıp mandalla sabitledim biraz açılsın diye



 sonra üzerine evde bulunan simli tülle ve taşlarla süsledim

       vee  son haliii













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder