.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

22 Mart 2015 Pazar

Peçeteden gül yapımı ve çerçevelerim





Bu daa oturma odama yaptığım tablom.
İstanbul'a gittiğimizde Eminönünde  Tahtakale civarında gezerken bi dükkanda keşfettim bu çerçeveleri çok hoşuma gitti. eve gelince hangi odaya ne yapsam diye düşündüm ortaya bu çıktı. bilmem nasıl oldu ama ben beğendim. önce sulu boyayla boyadım 3 kat suluboyayla. sonra içlerini kartonla kapladım. ortaya ise gül buketi yaptım. kurdele ile bağlayıp kartona yapıştırdım.




Kızım da bana yardım etti boyarken.
Tüm boya işi bitince vernikledim 2 kat.
Gülleri ise kırmızı peçeteden yaptım.

Gül yapımını internette gördüğüm bu resime bakarak yaptım. Şu ana kadar kime öğretmeye çaalıştıysam bu gülleri kimse yapamadı. Bense sadece bu fotodan bakarak yapmıştım :-)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder