.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

21 Mart 2015 Cumartesi

mama kutusundan oyuncak geri dönüşüm 0-1 yaş oyunlar (toy from the food box) recycling



8-9 aylıkken yaptığım ve severek oynadığı oyuncaklardan biri de bu. Hala büyük bi ilgiyle oynuyor. Tabi bu oyuncakları dönüşümlü olarak çıkarıyorum ve her çıkardığmda eski oyuncağı olduğunu ve nasıl oynanacağını bildiği için hemen eline alıp ben göstermeden yapıyor. bu oyancakta ise kurdeleyi sonuna kadar dikkatle çekiyor. eskiden sonuna geldiğinde bitti diye ağlar ben yeniden içine koyardım tekrar oynardı şimdi ise bitince kapağını kendi açıyor kutunun içine kendi doldurmaya çalışıyor.

Yapılışı yine geri dönüşüm olmalı, boş mama kutusunu eva ile kaplayıp kapağından kurdele geçirdim. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder