.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

31 Mart 2015 Salı

Beni görebiliyor musun, ceeeeee



       Bütün çocuklar 3-4 aylıktan beri cee oyununu severler Ebrar da ilk kahkahalı gülüşlerini ‘cee ‘ oyunu sayesinde atmıştı, hala eline ne geçse yüzünü saklar ve ceee yapar, önceden ben ona ceee yapıyodum 7 aylıktan itibaren kendi yüzünü saklayıp bana ceee yapıyo…

       Kırmızı duygusal havuzumuzu yaparken, kırmızı bi dosya vardı onunla oynarken fark ettim ki ön sayfası biraz buzlu gibi ve net gözükmüyordu arkasındaki nesne arkasına geçip ceee yaptım çok sevindi. Bende bu oyunu geliştirmek için dosyanın sayfalarını kullandım. Kırmızı olan bölüm arkasını hiçgöstermiyor, seffaf olan bölüm buzlu gibi gösteriyor, kırmızı jelatin kağıdı şeffaf ve hafif kırmızı gösteriyor, diğer çerçeve ise boş. Sırayla tüm çerçevelerin arkasına geçip ‘anne nerdeymiş ‘ diye soruyorum ve son boş olan bölüme gelince cee yapıyoruz o kadar gülüyor ki anlatamam. Ben kartonlardan paravan yapıp kullandım daha kalıcı olun diye ama bu kadar ugraşmadan da bu oyunu oynayabiliriz. Sayfaları sırayla yüzümüze tutup cee yapabiliriz. 0-2 yaş dünyayı duyularıyla algıladığı dönem görme duyusunu desteklemek için güzel bi etkinlik. Suan 13 aylık ama çok çok küçükken bile oynanabilecek bir oyun...



Arkasına saklanınca canım kızım merakla beni arıyoo


                                                             'Anne burdaymış ceeeee'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder